قالب بتن پیش ساخته

برای ساخت یک سازه در بخش های مختلف آن نیاز است تا قطعاتی در فرم های مختلف ساخته شود برای مثال تیرها یا جداول کنار خیابان ها و نیز برای ساخت فاضلاب ها و لوله های سیمانی و موج شکن ها نیاز است تا از نوعی قالب بتن که  قالب بتن پیش ساخته نام دارد استفاده کرد که به وسیله آن اجسامی با زوایای غیر قائم و دارای منحنی ساخت استفاده کرد. 

از این رو می توان گفت قالب بتن پیش ساخته انواع مختلفی دارد که در ادامه به معرفی برخی از این قالب های از پیش ساخته خواهیم پرداخت.

قالب بتن پیش ساخته

قالب های خاص

قالب بتن از نوع قالب خاص که شامل،‌موج شکن، فالب تونل، قالب تیر و دیوار، تراورس و سگمت نیز می باشد از جمله این موارد نیز می باشد.

قالب دیوار پیش ساخته

از این نوع قالب ها برای ساخت دیوار های پیش ساخته که به صورت H مانند هستند و نیز برای ساخت پاشنه و ستون های پیش ساخته استفاده می شود. معمولا برای ساخت این دیوار ها از قالب های عمودی یا افقی استفاده می شود و از نوعی ورق های خاص برروی این دیوار های از پیش ساخته شده استفاده می شود.  

قالب بتن پیش ساخته

قالب تیر پیش ساخته

ساخت این نوع قالب ها به صورت I شکل و T می باشد و برای ارائه محصولی با کیفیت این قالب بتن این نوع از سازه ها را با بهخرتنی کفیت توسط شرکت parsianghaleb طراحی و تولید می شوند و برای به عمل آوری سریع چنین محصولاتی عملیات بخاردهی انجام می شود. 

با توجه به موارد بالا و ارایه محصولات توسط ما در شرکت پارسیان قالب برای اطلاع دقیق تر از محصولات ما می توانید با مراجعه به آدرس سایت parsianghaleb.com و از طریق شماره های تماس موجود در سایت اطلاع دقیق تری را نسبت به کارها و نیز قیمت های ما داشته باشید.