قالب بتن پلاستیکی

از مهمترین نکات هنگام طراحی و ساخت یک سازه وزن آن می باشد به گونه ای که نوع ساخت و ابزار و وسایلی که برای یک سازه به کارگرفته می شود تعیین کننده وزن آن می باشند. از این رو استفاده از قالب بتن از جنس پلاستیکی باعث کاهش حجم سازه خواهد شد. این نوع سازه ها برای شرایط آب و هوایی خاص هم بکار می روند و برای مناطق گرمسیر و یا بسیار سرد و با درجه دمای بسیار پایین مورد استفاده قرار می گیرد.

قالب بتن پلاستیکی 

نحوه استفاده از قالب بتن پلاستیکی

همانطور که گفته شد در مناطق بسیار سرد و سیبری برای انجام عملیات بتن ریزی و جلیوگیری از یخ زدگی سازه های بتنی از قالب بتن پلاستیکی برای این کار استفاده می شود. درواقع پلاستیکی بودن این سازه باعث خواهد شد تا از نفوذ سرما به مواد داخل بتن جلوگیری شود. همچنین این نوع قالب ها مانند دیگر قالب های بتنی از بدنه فلزی بهره مند هستند که این ویژگی سبب می شود تا در منانطق گرمسیری از تبخیر شدن و از بین رفتن آب روی سطح این سازه ها جلوگیری شود. 

انواع قالب بتن پلاستیکی

قالب بتن نوع پلاستیکی برای سازه های مختلفی نیز به کار گرفته می شود از جمله این موارد می توان به چند مورد زیر اشاره کرد:

  • قالب بتن پلاستیکی دیوار
  • قالب بتن پلاستیکی ستون های بتنی
  • قالب بتن پلاستیکی سقف 

قالب بتن پلاستیکی

قیمت قالب بتن پلاستیکی

شرکت پارسیان قالب (parsianghaleb) همواره به فکر مشتریان خود می باشد و در صدد است تا بهترین و با کیفیت ترین محصول خود را در اختیار آن ها قرار دهد. اما باید این موارد را هم عنوان کنیم که قالب های بتن که از جنس پلاستیکی ی باشند نسبت به قالب های بتن فلزی از قیمت بالتری برخودارند ولی به دلیل کیفیت و مزایایی که این نوع قالب بتن دارند استفاده از آن ها بسیار توصیه می شود. از این رو از شما می خواهیم تا برای اطلاع دقیق تر از لیست قیمت های ما به آدرس اینترنتی parsianghaleb.com مراجعه نمایید و با شماره های موجود در این سایت تماس حاصل نمایید تا بتوانیم از طریق کارشناسان خود در این حوزه بهترین محصول و خدمات را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهیم.