قالب بتنی

برای داشتن یک سازه ایمن و محکم، مهمترین عاملی که می توان به آن توجه داشت بهره مندی از یک سیتم قالب بندی محکم و با دوام که از نظر اصولی تمام قواعد استاندارد سازی در آن رعایت شده باشد نیز مهم می باشد. درواقع می توان گفت یک سوم هزینه های یک بنا و ساختمان را همین قالب بتن که بسته به انجام پروژه های مختلف می تواند متفاوت باشد در بر می گیرد. 

قالب بتن خاص

انواع قالب بتنی 

قالب بتنی برای انجام پروژه های مختلف می تواند به گونه های مختلف طراحی و ساخته شوند. بعضی از این قالب های بتنی باید به صورت جداگانه و خاص طراحی شوند اما برای بعضی دیگر نیز برای کاهش هزینه های جاری می توان از قالب بتن هایی که به صورت دست دوم و اجاره ای هستند استفاده کرد. 

از جمله نمونه های قالب بتنی، قالب تونلی، قالب لغزنده،‌ قالب بالارونده و قالب میزی و غیره می باشد 

قالب بتن خاص

قیمت قالب بتنی

با توجه به اینکه قالب بتنی انواع مختلفی دارد پس می توان اینگونه عنوان کرد که قیمت قالب بتنی هم بسته به نوع استفاده ای که دارند بسیار متفاوت می باشد. اما با توجه به تورم و افزایش روز افزون تمامی قیمت ها در تمام زمینه ها شرکت پارسیان قالب درصدد آن است تا بهترین قیمت را نیز در اختیار کلیه مشتریان خود قرار دهد از این رو برای اطلاع بیشتر و دقیق تر از کلیه محصولات و خدمات ما در parsianghaleb بهترین راهی که می توانیم به شما مشتریان عزیز ارایه دهیم ورود به آدرس اینترنتی parsianghaleb.com می باشد. از این طریق می توانید با شماره گیری شماره ها با مشاوران و متخصصان ما در این زمینه گفتگو نمایید و بهترین خدمات را نیز بهره مند شوید.