قالب بتنی سنگ فرش

سنگ فرش کردن قسمت هایی از فضای خانه و یا محوطه ای که پروژه آن در دست کار می باشد بسیار کار مدرن و جذابی می باشد که سبب می شود کار خروجی شما بسیار جذاب شود. در گذشته کف سازی ها با موزاییک انجام می شد و اگرچه این کار موردی را در پی ندارد اما برای زیبا تر شدن محیط و ایجاد حس طبیعت ورزی در افراد می توان با استفاده از این نوع سنگ فرش ها چنین محیط هایی را پدید آورد. اما برای ایجاد چنین سنگ فرش هایی از قالب بتن خاص خود باید استفاده کرد که به آن قالب بتنی سنگ فرش می گویند. 

قالب بتنی سنگ فرش

مزایا و معایب استفاده از سنگ فرش بتنی

سنگ فرش بتنی می تواند در نمونه های مختلف و نیز در طرح ها و رنگ های مختلف تولید شوند اما مهمترین بخش برای تولید چنین محصولی نوع قالب بتنی ای می باشد که برای آن طرح مورد استفاده  قرار می گیرد چراکه نیاز است تا برای استفاده های متوالی از این نوع قالب بتن ها مقاومت بالایی در آن ها وجود داشته باشد. اما مزایا و معایبی هم در استفاده از خود سنگ فرش بتنی وجود دارد که به چند مورد از آن اشاره خواهیم نمود:

1- تحمل بار های با وزن زیاد را دارد در صورتی که طرح ها از اختلاط مناسب بهره مند هستند.

2- دارای انعطاف هنگام چیدمان سنگ فرش های بتنی

3- دارای هزینه کم برای کسانی که می خواهند از فضای زیبا تری بهره مند شوند.

اما معایب دیگری که در پی استفاده از سنگ فرش بتنی وجود دارد از جمله موارد زیر می باشد که به آن اشاره می کنیم:

1- دچار ترک دیدگی در صورتی که زیرسازی مناسبی برای این منظور انجام نشده باشد. 

2- در صورت گذر زمان دچار رنگ پریدگی خواهند شد

3- وزن زیاد و سنگینی این نوع سنگ فرش ها یکی دیگر از معایب استفاده از آن ها می باشد.

 

قالب بتنی سنگ فرش

قیمت قالب بتن سنگ فرش 

نمای زیبا و استفاده از بهترین و مرقوب ترین اجناس همواره از اهداف مهم در parsianghaleb می باشد و با استفاده از نیروهای متخصص خود در این حوزه قادر است تا مشاوره و راهنمایی های لازم را در این خصوص در اختیار مشتریان خود قرار دهد. از این رو برای اطلاع از لیست قیمت های بروز شده قالب بتن می توانید با ورود به سایت parsianghaleb.com و از طریق شماره های موجود در بخش تماس با ما با همکاران ما در این حوزه در ارتباط باشید.