قالب بندی بتن aci

مفهوم aci در قالب بندی بتن برای نشان داند قوانین لازم در اجرای دقیق قالب بندی و استفاده از المان ها برای انجام بتن ریزی نیز می باشد. در واقع aci نوعی آیین نامه در کشور آمریکا می باشد که از معتبرترین آیین نامه های بتن در جهان است که حتی بخش نظام مهندسی کشور و وزارت مسکن و شهر سازی نیز از این آیین نامه پیروی می کنند. 

قالب بندی بتن aci

موارد مهم در آیی نامه aci

در این آیین نامه مواردی که بسیار مهم هستند و به ساخت و قالب بتن می تواند به شما کمک کند، بیشتر درباره آن مطالبی عنوان شده است مربوط به نوع مصالح و ویژگی هایی است که در ساخت بتن استفاده شده است. همچنین از جمله این موارد ضوابط و محاسباتی است که در اجرای سازه ها نیز به کار می رود بسیار دقیق و به عنوان موارد مهم در اجرای سازه های بتنی عنوان شده است. 

 

قالب بتن

شرکت قالب بتن پارسیان قالب (parsianghaleb) با سال ها تجربه به کارگیری نیروهای متخصص در این زمینه قادر است تا هر آنچخ مشتریان قالب بتن و دیگر محصولات مشابه از این دست را نیاز دارند در اختیارشان نیز قرار دهند و همچنین کلیه مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر محصولات ما و نیز لیست قیمت محصولات با شماره های موجود در سایت parsianghaleb.com  تماس حاصل نمایید.