قالب بتن خاص

برای داشتن قالب بتن خاص باید از قالب هایی استفاده کرد که از شکل و ابعاد خاصی بهره مند هستند. اشکالی که این نوع قالب بتن ها دارند بسیار خاص است ماند اشکال متوازی الاضلاع و نیز اشکال ذوزنقه ای شکل دارای زوایای خاص و متفاوت می باشند. امروزه با پیشرفت در صنعت ساختما سازی بیش تر از پیش شاهد استفاده از چنین قالب بتن های خاص در صنعت ساختمانی می باشیم. 

قالب بتن خاص

شرایط استفاده از قالب بتن خاص

این نوع قالب ها برای ساخت نیاز به یکسری شرایط اولیه دارند که در ادامه بخش های مهمی از آن نیز اشاره خواهیم کرد. 

1- استفاده از نقشه و جزییات اندازه ها در ساخت قالب بتن خاص بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند در ساخت قالب بتن شما بسیار تاثیر گذار باشد. 

2- مهندسین این حوزه باید بسیار افراد با تجربه و با دانشی در زمینه طراحی قالب بتن خاص باشند چراکه این موضوع علاوه بر نیاز به ابزار آلات مهندسی پیشرفته نیاز به مهارت و تخصص دارد.

3- قالب بتن خاص بیشتر برای فرایندهایی باید مورد استفاده قرار بگیرد که نمی توان از قالب های رایج خاص برای تهیه آن سازه استفاده نمود. 

قالب بتن خاص

قیمت قالب بتن خاص

قالب بتن خاص با توجه به استفاده های خاصی که برای سازه های متفاوت صورت می گیرد قیمت های متفاوتی می تواند داشته باشد برای مثال قالب بتن خاص بسیار قیمت متفاوت تری نسبت به قالب بتن مدولار دارد چراکه برای ساخت چنین قالب هایی مراحلی از جمله طراحی قالب صرت می گیرد و بعد از طراحی کار تهیه قالب آن صورت می گیرد. کلیه مشتریان ما در پارسیان قالب (parsianghaleb) می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی parsianghaleb.com و تماس با شماره های موجود در سایت از کلیه قیمت های ما اطلاع دقیق بیابند و در صورت داشتن سفارشی در این باره نوع قالب خود را به کارشناسان ما جهت طراحی قالب سفارش بدهند.