قالب بندی بتن scc

اگر بخواهیم درباره قالب بتن scc برای شما مواردی را عنوان کنیم بهتر است ابتدا مواردی را درباره بتن scc برای شما بگوییم تا ضمن آشنایی با این نوع بتن بتوانید قالب بتن مناسب خود را انتخاب نمایید.

بتن scc 

این نوع بتن به تازگی در عرصه ساختمان سازی وارد شده است. ابتدا در کشور ژاپن تحقیقاتی در این مورد انجام شد و بعد از تحقیقات و بررسی های اولیه علاوه بر خود کشور ژاپن به بازار جهانی نیز عرضه شد. علت استفاده از این نوع بتن این است که در قالب هایی که دارای زوایای خاص هستند و نیاز به لرزش برای جاگیری کامل بتن در قالب بتن می باشد دیگر نیاز به عمل لرزاندن وجود ندارد و خود این موضوع یکی از بهترین محسنات استفاده از این نوع بتن می باشد.

ویژگی های استفاده از بتن scc

1- دارای ویژگی پرکنندگی: این ویژگی به این معنا می باشد که تمام قالب بتن ای که در حال اجرای عملیات روی آن می باشد بدون لرزاندن پر خواهد شد. 

2- دارای ویژگی عبور کنندگی: این نوع بتن این ویژگی را دارد تا از موانعی چون مقاطع نازک و میلگرد ها و نیز قالب ها عبود کند بدون اینکه حتی باعث بسته شدن ذرات سنگدانه بشود.

3-دارای ویژگی مقاومت در برابر جداشدن: این نوع قالب بتن دارای این ویژگی است که در هنگام بتن ریزی و انتقال به صورت همگن می باشد و بسیار مقاوم می باشد. 

درواقع به دلیل سه ویژگی بالا که عنوان کردیم این نوع بتن را بتن خود تراکم می نامند. این نوع بتن ها به دلیل فرار پذیر بودن باید از قالب بتن هایی استفاده شود که عمل آب بندی روی آن ها صورت گرفته باشد. 

قالب بندی بتن scc

قیمت قالب بتن scc

برای تهیه قالب بتن scc می توانید با انتخاب شرکت قالب پارسیان (psrsianghaleb) بهترین و با کیفیت ترین محصول را از ما خریداری کنید. بدلیل نوسانات موجود در بازار قیمت محصولات ما در سایت درج نمی شود و کلیه مشتریان می توانند با مراجعه به سایت parsianghaleb.com  و استفاده از شماره های موجود در سایت ارتباط خود را باما برقرار نمایند از این رو هم می توانید با ما در تماس باشید و هم می توانید از دیگر محصولات مشابه ما در سایت دیدن نمایید.