قالب بتن طرح دار

تهیه و ساخت قالب بتن بسیار از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که این نوع قالب ها به هنگام ساخت باید به گونه ای طراحی شوند که قدرت نگداری وزن بتن هایی که درون آن ریخته می شود را داشته باشد و همچنین امکان کج شدن و تغییر شکل در ظاهر قالب بوجود نیاید. 

قالب بتن طرح دار در انواع مختلفی وجود دارد که طراحی و ساخته می شود برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله این موارد قالب بتن طرح دار ساده و دیگری قالب بتن طرح دار پیش ساخته می باشد.

قالب بتن طرح دار

قالب بتن طرح دار ساده:

قالب بتن طرح دار ساده بی شباهت به قالب بتن از نوع مصور نمی باشد. به لحاظ اجرا و کاربردی که این نوع قالب بتن ها دارند شباهت به قالب های مدرور نیز دارند. این نوع قالب ها را با انواع اقسام اشکال گوناگون طراحی و می سازند که نام های مختلفی از جمله مدل ستاره ای، کرکره ای و شیار دار با قالب های بزرگ و کوچک از نمونه های آن نیز می باشد.

قالب بتن طرح دار پیش ساخته:

قالب بتن طرح دار

این نوع قالب ها در دسته قالب های مصور قرار دارند و نمی توان آن ها در محل ایجاد پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرا داد. چراکه عملیات بتن ریزی درون اینوع از قالب ها باید به صورت برون کارگاهی صورت بگیرد. موضوع مهم دیگری که مدنظر قرار دارد این است که نمای این نوع سازه ها اهیمت بالایی دارد و از این رو این نوع قالب بتن را برای سازه های با دقت بالا بیشتر مورد استفاده قرار می دهیم.

برای مشتریان parsianghaleb و درگر عزیزانی که به تازگی به جمع مشتریان ما پیوسته اند پیشنهاد داریم تا با مراجعه به سایت parsianghaleb.com و مشاهده دیگر محصولات ما در بخش های مختلف و نیز با شماره گیری شماره های ما در پارسیان قالب از مشاوره و راهنمایی متخصصان ما در این زمینه بهره مند گردید.