قالب بتن سبک

در ساخت یک سازه و نیز برای اینکه ساختمانی که به طراحی و ساخت آن می پردازیم از وزن سبکی برخوردار باشد یکی از راه ها و روش های موجود استفاده از قالب بتن سبک می باشد. قالب بتن از نوع قالب بتن سبک انواع مختلفی دارد که هرکدام با توجه به ویژگی های آن ها از میزان چگالی تفاوتی برخوردار هستند. اما قالب های این نوع سازه های به این گونه می باشند که با جک های سقفی و فریم های شبکه ای طراحی و ساخته می شوند و با سرجک قفل کن های خاص این فریم های شبکه ای کنار یکدیگر قرار می گیرند. 

قالب بتن سبک

مزیت استفاده از قالب بتن سبک

از مزیت هایی که می توان برای قالب بتن از نوع سبک آن نام برد کوتاه شدن مدت زمان سپری کردن انتظار نیز می باشد. به گونه ای که تنها با قرار دادن دو عدد جک سقفی در زیر هر سقف و کلیه پلایوود ها و فریم ها و جک ها را با این نوع از قالب بتن می توان دمونتاژ نمود. 

قالب بتن سبک

قیمت قالب بتن سبک

شرکت پارسیان قالب با تولید انواع قالب بتن از جمله قالب بتن سبک هموپاره در تلاش است تا بهترین و با کیفیت ترین محصول را در این زمینه در اختیار مشتریان خود قرار دهد اما کلیه مشتریان برای اطلاع دقیق تر از قیمت های ما بهترین را مراجعه به سایت parsianghaleb می باشد که از طریق  آدرس  اینترنتی parsianghaleb.com به راحتی قابل دسترسی می باشد. همچنین علاوه بر اطلاع دقیق تر از محصولات قالب بتن نیز می توانید برای ارتباط مستقیم با ما با شماره های تماس موجود در سایت از متخصصان ما در این حوزه مشاوره دریافت نمایید.