قالب بتن استامپی

قالب بتن استامپی برای اموری استفاده می شود که می خواهیم با تهیه بتن استامپی بخش های از یک محوطه را با استفاده از بتن استامپی به صورت کفپوش پوشش بدهیم. همانطور که از نام این نوع بتن پیداس برای مواردی استفاده می شود که نیاز به کفپوش هایی مقاوم با ظاهری شکیل و زیبا داریم که نیاز به استقامت بالایی دارند از این رو از بتن های استامپی استفاده می شود. در ادامه با ویژگی های بیشتری از این نوع بتن های استامپی آشنا خواهیم شد.

قالب بتن استامپی

نحوه استفاده از قالب بتن استامپی

در زمین هایی که مسطح نیستند و پستی بلندی هایی در سطوح این زمین ها وجود دارد برای استفاده بهتر از بتن استامپی ابتدا بهتر است تا با استفاده از ماشین آلات مناسب این ناهمواری ها مسطح گردند و شیب های مناسب ایجاد شود تا بستر مناسب برای استفاده از بتن استامپی نیز فراهم بیاید. مرحله بعدی که بعد از آماده سازی زمین وجود دارد مرحله قالب بتن استامپی می باشد که باید دو روش را در این مورد مد نظر قرار بدهید:

1- روش قالب بندی لاینی یا نواری

2- روش قالب بندی به صورت یکپارچه

هر کدام از روش های بالا برای یک نوع خاصی از محیط و کفپوش مورد استفاده قرار می گیرد.  برای نمونه قالب بتن استامپی به روش نواری یا لاینی برای محیط هایی مثل پیاده رو ها و مسیر ها مورد استفاده بیشتری دارد و از قالب بندی به صورت یکپارچه در  محوطه های بسیار وسیع کاربرد فراوان تری دارد.

مزایای استفاده از بتن استامپی

  • سرعت بالای اجرا
  • یکپارچه و عدم لغزش
  • مقاوم در برابر نفوذ آب
  • بادوام و مقرون به صرفه
  • در دهها رنگ متنوع و زیبا
  • مقاوم در مقابل عوامل جوی

قالب بتن استامپی

چنانچه برای اجرای عملیات های خود و پروژ های اجرایی نیاز به استفاده از قالب بتن استامپی دارید می توانید با مراجعه به سایت parsianghaleb، از طریق آدرس اینترنتی http://parsianghaleb.com، و ورود به بخش های مختلف علاوه بر قالب بتن استامپی از دیگر محصولات ما در بخش های مختلف آگاهی یابید و همینطور برای اطلاع دقیق از قیمت های ما با شماره های تماس موجود در سایت تماس بگیرید تا با ارائه مشاوره ای رایگان توسط نیرو های متخصص در این زمینه شما را در رسیدن به محصول مورد نظرتان راهنمایی کنیم.